DREJTIMI
Outlander është SUV i përsosur për familjen dhe për këdo që dëshiron të udhëtojë dhe të përjetojë përvoja në natyrë. Tërheqia 4×4 do t’ju çojë në vënde që nuk i keni imagjinuar kurrë.
DREJTIMI
Outlander është SUV i përsosur për familjen dhe për këdo që dëshiron të udhëtojë dhe të përjetojë përvoja në natyrë. Tërheqia 4×4 do t’ju çojë në vënde që nuk i keni imagjinuar kurrë.
Kapaciteti i SUV
Gati për aventure
OUTLANDER perfaqeson të gjitha avantazhet që ju prisni nga një SUV: një pozicion drejtimi dominuese dhe një lartësi nga toka te rritur, kështu që ofron nje guide te përafërt si ne rruget e mira edhe ne terrenet e thyer.
MOTORRI I BENZINES MIVEC
Konsumi i reduktuar
Motori OUTLANDER 2.0-litër MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve Timing Electronic Control) është një kombinim i papërmbajtshëm i performancës së rafinuar, përshpejtimi i fuqishëm dhe konsumimi i ulët i karburantit. Outlander është gjithashtu në dispozicion në versionin dopio karburant Benzine – Gaz për të bërë makinën tuaj edhe më efikase dhe më të favorshme.
Kamera 360°
Parkimi nuk ka qenë kurrë më i lehte
Kamera 360 ° ju lejon të parkoni lehtë edhe në hapësirat më të ngushta. Ndërsa vendosni marshin ne pozicionin indjetro, kamera siguron automatikisht një pamje të qartë të zonës perrreth veturës. A është e veshtire te parkosh një SUV në qytet? Me Outlander ju do të thoni jo!.
Kontroll automatic i shpejtësisë inteligjent
Drejtimi me maksimumin e komoditetit
Percaktoni shpejtesine e deshiruar, dhe OUTLANDERI do ta mbaje deri sat a anulloni ose te prekni pedalin e frenit. Ideal për drejtim të relaksuar në autostradë ose rruge te drejta me shtrirje të gjate.
FRENA E DORES ELEKTRIKE
E thjeshtë aktivizimi i frenit te dorës
Një buton për frenin elektronik të makinës se ndaluar, zëvendëson levën tradicionale. Tërhiqeni lart butonin për ta aktivizuar, dhe shtypeni për ta liruar. Dhe kur ndalon në semaforët, funksioni Brake Auto Hold mban automjetin te frenuar edhe në qoftë se ju hiqni këmbën nga pedali i frenave. Për të vazhduar, thjesht shtypni pedalin e gazit (përshpejtuesit) për të liruar frenat.
Xhami paraprites termik
Gjthmone nje shikueshmeri Kristal te paster
Elementët e ngrohjes të integruar në xham (zona e fshireseve të xhamit) do t’ju lejojnë të menaxhoni më mirë mëngjeset e ftohta dhe të ngrira të dimrit
Sqarim
Pajisjet (opsionet) mund të ndryshojnë në varësi të tregut. Imazhet, ngjyrat dhe veçoritë janë thjesht treguese dhe ilustruese. Më shumë detaje pranë rishitësit.
Shënim:
– 7 airbags SRS: airbags janë të përfshira në Sistemin Mbikëqyrës Supplemental (SRS). Për të zvogëluar rrezikun e lëndimit të shkaktuar nga një shpërthim ajri, gjithmonë lidhni rripin e sigurimit, mbani një pozicion ulur me shpinë drejt në qendër të ulëses pa u mbështetur te dera. Deri në moshën 12 vjeç, fëmijët duhet të zënë vendet e pasme duke përdorur sistemet ndihmese te përshtatshme për vendosjen e rripit te sigurimit. Nëse jeni duke përdorur një sistem frenim fëmijësh që ballafaqohet në drejtimin e kundërt me atë të rripit të sigurimit, ç’aktivizoni airbag e pasagjerit. Për më shumë informacion, referojuni manualit të përdorimit dhe udhëzimeve të dhëna me sistemin e frenimit të fëmijëve.
– ASC: Aftësitë e kontrollit të Stabilitetit ASC janë thjesht shtesë. Rekomandohet të adoptohet një stil i sigurt drejtimi (ngarje), i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këto funksione. Përdorni të njëjtin model të gomave, në të njëjtën madhësi, për të 4 rrotat. Mos instaloni automjete diferenciale të kufizuara pas shitjes. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– HSA: përdorimi ndihmësit të nisjes në malore Hill Start Assist [HSA] nuk përjashton adoptimin e një stili të sigurt lëvizjeje, mundohuni te shmangni mbështetjen ekskluzivisht në kete pajisje, kur ngisni mjetin në rruge të përpjetë (malore). Edhe në rastin e aplikimit të një presioni të fortë në pedalin e frenave, ose në rastin e sipërfaqeve veçanërisht të pjerrëta ose të rrëshqitshme të rrugës, automjeti mund të lëvizë ose rreshqasë prapa. Funksioni nuk është i dizejnuar që të mbajë mjetin të fruar në të përpjetë për më shumë se 2 sekonda. Sistemi nuk përbën një alternativë për të vepruar me pedalin e frenave për ta mbajtur makinën të palëvizshme. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– FCM: aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të Sistemit të Zbutjes së Përplasjes së Forcave [FCM] janë shtesë dhe nuk lejojnë parandalimin e ndikimeve në të gjitha rrethanat. Ne rekomandojmë miratimin e një stili të sigurt drejtimi ngarje, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. Sistemi FCM punon në praninë e një automjeti para makinës suaj. FCM është projektuar gjithashtu për të zbuluar këmbësorët, por në disa rrethana operacioni i tij mund të ndryshojë. Frenimi automatik është aktivizuar, në prani të një automjeti, duke udhëtuar me shpejtësi midis rreth 5 km / h dhe 80 km / h dhe, në prani të një këmbësorë, midis rreth 5 km / h dhe 65 km / h. Sistemi FCM nuk siguron mirëmbajtjen e frenimit, prandaj frena lëshohet rreth 2 sekonda pas ndaljes. Për të parandaluar lëvizjen e automjetit nga rifillimi, shoferi duhet të mbajë pedalin e frenave të ulur. Në disa raste sistemi FCM mund të mos të veprojë në përgjigje të ndërhyrjes së shoferit për të shmangur ndikimin, për shembull duke drejtuar ose duke vepruar në përshpejtuesin. Nëse keni dyshime, konsultohuni me tregtarin / shpërndarësin tuaj Mitusbishi Motors për më shumë detaje.
– ACC: Aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të ACC janë thjesht shtesë. Ne rekomandojmë miratimin e një stili të sigurt ngarje, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. ACC nuk mund të aktivizohet në disa rrethana. Sistemi nuk mund të zbulojë saktë situatën reale për shkak të llojit të mjetit në para dhe karakteristikave të tij, motit dhe kushteve të rrugës. Sistemi gjithashtu nuk mund të ngadalësojë mjaftueshëm në rast të frenimit të papritur të
automjeti përpara ose nëse një mjet i tretë ulet në rrugë. Nëse keni dyshime, konsultohuni me tregtarin / shpërndarësin tuaj Mitusbishi Motors për më shumë detaje.
– LDW: sistemi i Paralajmërimit të Largimit të Lane nuk është i dizajnuar për të kufizuar rreziqet për shkak të zhvendosjes së vështrimit (për t’u kushtuar vëmendje anëve, shpërqendrimeve, etj.), Pamjes së dobët të shkaktuar nga moti i keq etj. Është dizajnuar për të zbuluar korsinë me shpejtesi rreth 65 km / h ose me te larte. Është e domosdoshme që të manovroni timonin drejt dhe të vini me kujdes. Sistemi nuk mund të zbulojë korsinë saktësisht në disa rrethana. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– AHB: sistemi aktivizohet me një shpejtësi rreth 40 km / h ose më të lartë dhe çaktivizohet me shpejtësi më të ulët. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– BSW: funksionet e zbulimit dhe të kontrollit të Paralajmërimit të Vendit të Verbër [BSW] janë vetëm plotësuese dhe nuk sinjalizojnë automjetet në pikat e verdha në asnjë situatë. Rekomandohet të mos mbështeteni vetëm në këtë sistem gjatë vozitjes. Monitorimi i zonës së verbër mund të mos funksionojë normalisht, në disa raste, në varësi të trafikut, motit, kushteve të sipërfaqes rrugore dhe pranisë së pengesave. Shoferët janë plotësisht përgjegjës për drejtimin e tyre të sigurt. Vala e radarit grafik përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk përfaqëson aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– RCTA: mos u mbështetni vetëm në sistemin e kontroillit të pasëm të trafikut (RCTA), i cili mund të mos zbulojë të gjitha mjetet që lëvizin në kushte të caktuara. Shoferët janë plotësisht përgjegjës për drejtimin e tyre të sigurt.
Vala e radarit e paraqitur grafikisht, përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk përfaqëson aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– UMS: aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të sistemit të [UMS] janë shtesë dhe nuk lejojnë parandalimin e përshpejtimit të pasaktë në të gjitha rrethanat. Ne rekomandojmë miratimin e një stili të sigurt drejtimi (ngarje), i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. Për të shmangur që kontrolli i fuqisë motorike të furnizuar nga UMS është një pengesë gjatë guidimit (ngarjes) normale kur udhëtojnë në sipërfaqe të pabarabartë, sistemi automatikisht çaktivizohet dhe një mesazh UMS OFF shfaqet në panelin e instrumenteve kur funksionet e FCM ose ASC nuk janë aktive. Asnjë funksion nuk e ndalon automjetin plotësisht nëpërmjet frenimit automatik. Mjeti mund të lëvizë ngadalë në të dyja anët dhe prapa edhe kur fuqia e motorit është rregulluar. Sistemi i zbulimit mund të mos punojë në rastet e pengesave të grilave ose skajeve të mprehta që nuk pasqyrojnë në masë të mjaftueshme ultratingullin. UMS nuk përfshin një funksion që e mban automjetin të palëvizshëm. Është në dorën e shoferit të ndalojë mjetin duke shtypur pedalin e frenimit siç kërkohet nga kushtet e drejtimit. Vala e sensorit grafikisht me ultratinguj përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk përfaqëson aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
NGA JASHTË
Mos e merrni një OUTLANDER nëse dëshironi të kaloni pa u vënë re. Me pamjen e tij mbizoteruease, nga pjesa ballore vendimtare, deri te pjesa e pasme tërheqëse, ju do të tërhiqni vështrime kudo që të shkoni.
Kabine rerzistente
Një pamje mbreslënëse që të bën ta mbash mënd
Çdo centimeter i kësaj makine është menduar me kujdes, që nga grila e kromuar e ristilizuar perpara, tek dritat LED që vendosura bukur me elementet përreth. Kjo lejon që Outlander të ketë një pamje për t’u patur zili.
BODYWORK POSTERI
Një vështrim i ndikimit që del
Çdo pëllëmbë e kësaj makine është menduar me kujdes, me grilën e kromit që restyled në front dhe rear LED dritat që përzier mirë me elementet përreth. Kjo lejon që Outlander të ketë një qëndrim për t’u patur zili.
NJE PERZIERJE E MBROJTJES DHE PERFORMANCES
Mburoja Dinamiake
Pjesa ballore ekskluzive e automjetit u pagezua “Mburoja Dinamike”. Jo vetëm që e kornizon pjesën e përparme të makinës me linja agresive, por përmirëson si imazhin edhe aerodinamikën. Kjo sjell një mbrojtje maksimale si për makinën dhe pasagjerët e saj.
ZOTERIT E RRUGES
Fenerët LED me funksionin e vetënivelimit
Funksioni i vetë-nivelimit korrigjon fenerët në bazë të ngarkesës, përshpejtimit dhe frenimit. Në këtë mënyrë ata gjithmonë do të ndiçojnë aty ku duhet.
DERA E BAGAZHIT ME HAPJE ELEKTRIKE
Ngarkim dhe shkarkim më i lehtë
A keni provuar ndonjëherë të hapni derën e automjetit tuaj me duart e mbushura me çanta apo ngarkesa? Ne e dimë se çfarë do të thotë. Kjo është arsyeja pse dera elektrike e OUTLANDER ju ofron tre opsione: mund të përdorni telekomandën, një buton në pult, ose një buton tek doreza e derës për ta hapur dhe mbyllur atë.
FUSHE PAMJA GJITHMONE E QARTE E PASTER
Senzori i Shiut dhe dritave
Regulloni në mënyrë të vazhdueshme frekuencen e fshirëseve të xhamait nëse shiu intensifikohet ose kujtohuni që të ndizni dritat kur bie muzgu i natës, është e bezdisëshme. E pra, nga sot ju nuk keni më nevojë: sensorë që zbulojnë sasinë e shiut dhe dritës dhe pastaj automatikisht aktivizimin wipers ose dritat sipas nevojës. Kështu që mund të përqendroheni 100% në drejtimin e mjetit.
HAPJA E MAKINEA DUKE I QENDRUAR PRANE
Hapja me tlekomande
Senzoret e integruar ne makine njohin celesin kur eshte prane , qe eshte ne xhepin apo ne canten tuaj. E gjitha cfar duhet te beni eshte te shtypni butonin tek doreza e jashteme e deres. E kemi eleminuar edhe per ndezjen apo fikjen e motorrit, mjaft te shtypni butonin ne kroskot.
FUQI TERHEQESE
FUQI TERHEQESE IMPRESIONUESE
Me versionin e benzinës të OUTLANDER ju mund të tërheqni një peshë tërheqëse të frenuar prej 1.600 kg, ideale nëse dëshironi të transportoni një rimorkio ose një rimorkio të ngarkuar.
SIGURIA
Për sa i përket sigurisë, Mitsubishi nuk është shaka.
Outlander krenohet me pajisje të shumta të sigurisë
të kombinuara me frena dhe drita që performojnë më mirë
dhe një brendshme të sigurt për të mbrojtur ju si drejtues dhe pasagjeret tuaj.
SISTEMI PARANDALIMIT TE AKSIDENNTIT PERPARA
Më i sigurtë në rast të një përplasje
Përmes një kombinimi të kamerave dhe radarit lazer, sistemi FCM vlerëson distancën dhe shpejtësinë në lidhje me automjetin përpara. Nëse zbulon një rrezik përplasjeje, lëshon një sinjal akustik dhe automatikisht ngadalëson automjetin deri ne ndalim.
SISTEMI I KONTROLLIT TË SHPEJTËSIS DHE DISTANCËS [ADAPTIVE CRUISE CONTROL (ACC)]
Gjithmonë në distance të sigurtë
Sistemi përdor një radar për të mbajtur një distancë të sigurt me automjetin përpara. Në rast të ngadalësimit ose ndalimit të automjetit përpara, ACC zvogëlon shpejtësinë ose ndalon automjetin automatikisht, duke ofruar siguri dhe paqe më të madhe, veçanërisht në rast të ngadalësimit të trafikut.
PARALAJMERUESI PER NDRRIMIN E KORSISE
Ju paralajmëron në rast devijimi nga korsia.
Ky funksion inteligjent do të shfaqë një shenjë paralajmëruese në ekranin e kroskotit kur automjeti del nga korsia, kuj nuk keni aktivizuar treguesit e drejtimit (pra ne momentin qe nuk e keni ndezur sinjalin e nderrimit te korsise).
DRITAT E GJATA ME FIKJE AUTOMATIKE
Ato ndizen dhe fiken automatikisht
Për ta bërë drejtimin gjatë natës më të lehtë, dritat e gjata çaktivizohen automatikisht nëse arrin automjet perballë. Pasi kalon automjeti, ato janë rindezur, duke lejuar që shoferi të heqë duart nga timoni për t’i rindezur ato manualisht.
PARALAJMËRIMI I KËNDIT TË VDEKUR [Blind Spot Warning BSW]
Mjaft me kënde të vdekur
Ky funksion përdor ndjensorët radar për të zbuluar automjetet në këndet e vdekura. Nëse do të ndryshoni korsinë dhe sistemi zbulon praninë e një automjeti, një dritë me shenjë treguese do të ndizet në pasqyrën e jashtme në anën që doni të spostoheni (atë më të afërt me rrezikun), dhe do të lëshohet një sinjal akustik.
NJOFTIM KUNDER PERPLASJES DUKE ECUR MPRAPA (INDJETRO)
Ecje mbrapsht me siguri të plotë
Nëse sensorët e radarit në prapakolp e zbulojnë një automjet që afrohet pasi të jetë futur marshi i ecjes mbrapsht (indjetro), te ekrani me shumë funksione do të shfaqë një mesazh, si dhe do të lëshojë një sinjal akustik, ndërsa një shenjë treguese do të ndizet në të dy pasqyrat e jashtme.
SISTEMI I MONITORIMIT RRETH E PERQARK (UMS)
Parkimi nuk ka qenë kurrë më i lehtë
Për të ndihmuar në shmangien e përplasjeve gjatë parkimit, lëshohet një sinjal akustik dhe shfaqet një paralajmërim nëse sensorët e përparmë ose të pasëm zbulojnë një pengesë afër. Përshpejtimi kontrollohet gjithashtu nëse pedali i përshpejtuesit
KONTROLLI I STABILITETIT AKTIV ASC
Siguri maksimale fale (ASC)
Sistemi i Kontrollit të Stabilitetit Aktiv kombinohet me sistemin 4WD për të ofruar një stabilitet edhe më të madh. Ai përdor sensorë të integruar për të analizuar lëvizjet e automjetit dhe për të zbuluar lëvizjet e paqëndrueshme. Nëse rrotat humbasin kontrollin në sipërfaqet e rrëshqitshme ose në kthesë, sistemi ASC rregullon automatikisht fuqinë e motorit dhe zbaton forcën e frenimit në rrotat e duhura, duke ndihmuar në ruajtjen e kontrollit dhe për të shmangur rrëshqitjen. Funksioni i kontrollit të tërheqjes frenon rrotat që kanë humbur kontrollin për të siguruar një nisje të qetë dhe përshpejtim linear.
NDIHMESI I NISJES NE MALORE
Asnjë tërheqje në pjerrësi
Sistemi HSA lehtëson nisjen edhe në ngjitjet më të larta, duke parandaluar që automjeti të rrëshqasë mbrapa. Kur sistemi zbulon një pjerrësi, frenat hyjne ne funksion automatikisht derisa të shtypet pedali i nxituesit (gazit).
KABINA E PERFORCUAR NE PIKAT DELIKATE NEPERMJET (RISE)
E mbështjellë në një guaskë mbrojtëse
OUTLANDER u ndërtua duke përdorur teknollogjinë më të përparuar të projektimit të kabinës “Reinforced Impact Safety Evolution” . Struktura është përforcuar në pikat kritike në mënyrë që të kanalizojë dhe thithë energjinë në rast të një përplasjeje të fortë, duke maksimizuar sigurinë e pasagjerëve në situatat më kritike.
SISTEMI ME 7 AIRBAG
Mbrojtje për të gjithë
Për sigurinë maksimale të pasagjerëve në rast të një përplasje, OUTLANDER është i pajisur me një sistem 7 airbag. Pushuesit e sediljeve të përparme mbrohen nga airbagët e përparmë dhe një airbagu shtesë i gjurit në anën e shoferit për t’i mbrojtur ato në rast të një aksidenti. Në rast të një përplasjeje anësore, pasagjerët e sediljeve të përparme mbrohen me airbag anësorë ndërsa të gjithë pasagjerët mbrohen nga nje rrjesht airbag-ësh si perde që shtrihen përgjatë të dy radhëve të sediljeve.
Shënim:
Opsionet mund të ndryshojnë në varësi të tregut. Imazhet, ngjyrat dhe veçoritë janë thjesht treguese. Më shumë detaje në rishitesin local të MITSUBISHIT.
– Sistemi i 7 airbag-ëve është opsional. Pajisjet mund të ndryshojnë nga imazhet e paraqitura. Airbag-ët përfshihen në sistemin shtesë të frenimit (SRS). Për të zvogëluar rrezikun e dëmtimit të shkaktuar nga një shpërthim i airbag-ëve, gjithmonë vendosni rripin e sigurimit, mbani një pozicion të ulur me shpinën drejt në qendër të sediljes, pa u mbështetur në derë. Deri në moshën 12 vjeç, fëmijët duhet të zënë vendet e pasme duke përdorur sistemet e duhura të uleseve apo mbështetëseve. Asnjëherë mos vendosni një karrige fëmijësh në sediljen e përparme përballë në drejtimit të kundërt me levizjen. Për më shumë informacion, referojuni manualit të përdoruesit dhe udhëzimeve të dhëna me sistemin e kufizimit të fëmijëve.
– Sistemi i kontrollit të stabilitetit ASC: aftësia e kontrollit të ASC është thjesht opsion shtesë. Rekomandohet të aplikoni një stil të sigurt drejtimi, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këto funksione. Për 4 rrotat përdorni modelin (marken dimensionin dhe lulen e profilit) e njëjtë të gomave. Mos instaloni në automjete me paisje me kapacitet të kufizuar jo origjinale. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i ndihmësit të nisjes në malore – HSA: përdorimi i Hill Start Assist [HSA] nuk përjashton përdorimin e një stili të sigurt të drejtimit. Shmangni mbështetjen ekskluzivisht në pajisje kur jeni duke drejtuar mjetin në rrugë të përpjetë. Duke aplikuar një presion të fortë në pedalin e frenave, ose në rastin e sipërfaqeve rrugore veçanërisht të pjerrëta ose të rrëshqitshme, automjeti mund të lëvizë prapa. Funksioni nuk është krijuar për të mbajtur frenimin e automjetit përpjetë për më shumë se 2 sekonda. Sistemi nuk përbën një alternative për të punuar pedalin e frenave për ta mbajtur automjetin të palëvizshëm. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i njohjes së rrezikut të përfshirjes në përplasje nga përpara – FCM: OPSIONI i sistemit me aftësinë e zbulimit apo të njohjes dhe kontrollit të situartës së rrezikshme për tu përfshirë në një aksident apo përplasje (FCM) është shtesë dhe nuk parandalon 100% përfshirjen në të gjitha rrethanat. Rekomandohet të përdorni një stil të sigurt drejtimi, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. Sistemi FCM funksionon në prani të një automjeti para veturës tuaj. FCM është krijuar gjithashtu për të zbuluar këmbësorët, por në disa rrethana mire funksionimi i tij mund të dështojë. Frenimi automatik aktivizohet, në prani të një automjeti, i cili është duke lëvizur me shpejtësi midis rreth 5 km / orë dhe 80 km / orë dhe, në prani të një këmbësori, midis rreth 5 km / orë dhe 65 km / orë. Sistemi FCM nuk parashikon mirëfunksionimin apo mbajtjen e frenave në funksion të plotë mbas ndalimit, prandaj frenat lëshohen rreth 2 sekonda pas ndalimit. Për të parandaluar rifillimin e lëvizjes së automjetit, shoferi duhet të mbajë te shtypur pedalin e frenave. Në disa raste, sistemi FCM mund të mos funksionojë në momentin e ndërhyrjes së shoferit për të shmangur ndodhinë, për shembull duke drejtuar ose vepruar me pedalin e përshpejtuesit (pedalin e gazit). Nëse dyshoni, kontaktoni rishitësin tuaj lokal te Mitsubishi Motors për më shumë detaje.
– Sistemi i Kontrollit të shpejtësisë dhe distancës – ACC: Aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të ACC janë thjesht shtesë. Ne rekomandojmë përdorimin e një stili të sigurt të drejtimit, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. ACC mund të mos aktivizohet në disa rrethana. Sistemi mund të mos zbulojë saktë situatën reale për shkak të llojit të automjetit përpara dhe karakteristikave të tij, motit dhe kushteve të rrugës. Sistemi gjithashtu nuk mund të ngadalësojë mjetin aq sa duhet, në rast të frenimit të papritur të automjetit përpara, ose nëse një automjet i tretë ju pret rrugën. Nëse dyshoni, për më shumë detaje konsultohuni me perfaqësuesin / rishitësin tuaj local të Mitusbishi Motors.
– Sistemi i paralajmërimit të daljes nga korsia – LDW: sistemi i paralajmërimit të daljes nga korsia nuk është i projektuar për të kufizuar rreziqet për shkak të zhvendosjes së shikimit (për t’i kushtuar vëmendje anëve, shpërqendrimit, etj.), Deri tek dukshmëria e dobët e shkaktuar nga moti i keq, etj. Ai është krijuar për të zbuluar korsinë. me një shpejtësi prej rreth 65 km / orë ose më e lartë. Shtë thelbësore të manovroni drejtimin e timonit dhe të drejtoni me kujdes. Sistemi mund të mos e zbulojë korsinë saktësisht në disa rrethana. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i ndezjes automatike te dritave te gjata AHB: sistemi aktivizohet me një shpejtësi prej rreth 40 km / orë ose më i lartë dhe çaktivizohet me shpejtësi më të ulët. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i paralajmërimit të këndit të vdekur BSW: funksioni i kontrollit i zbulimit dhe paralajmërimit të këndit të vdekur BLIND SPOT WARNING (BSW) është vetëm plotësues dhe asnjë automjet në ardhje nuk mund të sinjalizohet në çdo situatë. Rekomandohet të mos mbështeteni ekskluzivisht në këtë sistem gjatë manovrimit për ndërrimin e korsisë. Funksioni i BSW mund të mos funksionojë normalisht, në disa raste, në varësi të trafikut, motit, kushteve të sipërfaqes së rrugës dhe pranisë së pengesave. Drejtuesit janë plotësisht përgjegjës për manovrimin e sigurt të mjetit të tyre. Paraqitja grafike e valëve të radarit përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk paraqet aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
DREJTIMI
Outlander është SUV i përsosur për familjen dhe për këdo që dëshiron të udhëtojë dhe të përjetojë përvoja në natyrë. Tërheqia 4×4 do t’ju çojë në vënde që nuk i keni imagjinuar kurrë.
Kapaciteti i SUV
Gati për aventure
OUTLANDER perfaqeson të gjitha avantazhet që ju prisni nga një SUV: një pozicion drejtimi dominuese dhe një lartësi nga toka te rritur, kështu që ofron nje guide te përafërt si ne rruget e mira edhe ne terrenet e thyer.
MOTORRI I BENZINES MIVEC
Konsumi i reduktuar
Motori OUTLANDER 2.0-litër MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve Timing Electronic Control) është një kombinim i papërmbajtshëm i performancës së rafinuar, përshpejtimi i fuqishëm dhe konsumimi i ulët i karburantit. Outlander është gjithashtu në dispozicion në versionin dopio karburant Benzine – Gaz për të bërë makinën tuaj edhe më efikase dhe më të favorshme.
Kamera 360°
Parkimi nuk ka qenë kurrë më i lehte
Kamera 360 ° ju lejon të parkoni lehtë edhe në hapësirat më të ngushta. Ndërsa vendosni marshin ne pozicionin indjetro, kamera siguron automatikisht një pamje të qartë të zonës perrreth veturës. A është e veshtire te parkosh një SUV në qytet? Me Outlander ju do të thoni jo!.
Kontroll automatic i shpejtësisë inteligjent
Drejtimi me maksimumin e komoditetit
Percaktoni shpejtesine e deshiruar, dhe OUTLANDERI do ta mbaje deri sat a anulloni ose te prekni pedalin e frenit. Ideal për drejtim të relaksuar në autostradë ose rruge te drejta me shtrirje të gjate.
FRENA E DORES ELEKTRIKE
E thjeshtë aktivizimi i frenit te dorës
Një buton për frenin elektronik të makinës se ndaluar, zëvendëson levën tradicionale. Tërhiqeni lart butonin për ta aktivizuar, dhe shtypeni për ta liruar. Dhe kur ndalon në semaforët, funksioni Brake Auto Hold mban automjetin te frenuar edhe në qoftë se ju hiqni këmbën nga pedali i frenave. Për të vazhduar, thjesht shtypni pedalin e gazit (përshpejtuesit) për të liruar frenat.
Xhami paraprites termik
Gjthmone nje shikueshmeri Kristal te paster
Elementët e ngrohjes të integruar në xham (zona e fshireseve të xhamit) do t’ju lejojnë të menaxhoni më mirë mëngjeset e ftohta dhe të ngrira të dimrit
Sqarim
Pajisjet (opsionet) mund të ndryshojnë në varësi të tregut. Imazhet, ngjyrat dhe veçoritë janë thjesht treguese dhe ilustruese. Më shumë detaje pranë rishitësit.
Shënim:
– 7 airbags SRS: airbags janë të përfshira në Sistemin Mbikëqyrës Supplemental (SRS). Për të zvogëluar rrezikun e lëndimit të shkaktuar nga një shpërthim ajri, gjithmonë lidhni rripin e sigurimit, mbani një pozicion ulur me shpinë drejt në qendër të ulëses pa u mbështetur te dera. Deri në moshën 12 vjeç, fëmijët duhet të zënë vendet e pasme duke përdorur sistemet ndihmese te përshtatshme për vendosjen e rripit te sigurimit. Nëse jeni duke përdorur një sistem frenim fëmijësh që ballafaqohet në drejtimin e kundërt me atë të rripit të sigurimit, ç’aktivizoni airbag e pasagjerit. Për më shumë informacion, referojuni manualit të përdorimit dhe udhëzimeve të dhëna me sistemin e frenimit të fëmijëve.
– ASC: Aftësitë e kontrollit të Stabilitetit ASC janë thjesht shtesë. Rekomandohet të adoptohet një stil i sigurt drejtimi (ngarje), i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këto funksione. Përdorni të njëjtin model të gomave, në të njëjtën madhësi, për të 4 rrotat. Mos instaloni automjete diferenciale të kufizuara pas shitjes. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– HSA: përdorimi ndihmësit të nisjes në malore Hill Start Assist [HSA] nuk përjashton adoptimin e një stili të sigurt lëvizjeje, mundohuni te shmangni mbështetjen ekskluzivisht në kete pajisje, kur ngisni mjetin në rruge të përpjetë (malore). Edhe në rastin e aplikimit të një presioni të fortë në pedalin e frenave, ose në rastin e sipërfaqeve veçanërisht të pjerrëta ose të rrëshqitshme të rrugës, automjeti mund të lëvizë ose rreshqasë prapa. Funksioni nuk është i dizejnuar që të mbajë mjetin të fruar në të përpjetë për më shumë se 2 sekonda. Sistemi nuk përbën një alternativë për të vepruar me pedalin e frenave për ta mbajtur makinën të palëvizshme. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– FCM: aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të Sistemit të Zbutjes së Përplasjes së Forcave [FCM] janë shtesë dhe nuk lejojnë parandalimin e ndikimeve në të gjitha rrethanat. Ne rekomandojmë miratimin e një stili të sigurt drejtimi ngarje, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. Sistemi FCM punon në praninë e një automjeti para makinës suaj. FCM është projektuar gjithashtu për të zbuluar këmbësorët, por në disa rrethana operacioni i tij mund të ndryshojë. Frenimi automatik është aktivizuar, në prani të një automjeti, duke udhëtuar me shpejtësi midis rreth 5 km / h dhe 80 km / h dhe, në prani të një këmbësorë, midis rreth 5 km / h dhe 65 km / h. Sistemi FCM nuk siguron mirëmbajtjen e frenimit, prandaj frena lëshohet rreth 2 sekonda pas ndaljes. Për të parandaluar lëvizjen e automjetit nga rifillimi, shoferi duhet të mbajë pedalin e frenave të ulur. Në disa raste sistemi FCM mund të mos të veprojë në përgjigje të ndërhyrjes së shoferit për të shmangur ndikimin, për shembull duke drejtuar ose duke vepruar në përshpejtuesin. Nëse keni dyshime, konsultohuni me tregtarin / shpërndarësin tuaj Mitusbishi Motors për më shumë detaje.
– ACC: Aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të ACC janë thjesht shtesë. Ne rekomandojmë miratimin e një stili të sigurt ngarje, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. ACC nuk mund të aktivizohet në disa rrethana. Sistemi nuk mund të zbulojë saktë situatën reale për shkak të llojit të mjetit në para dhe karakteristikave të tij, motit dhe kushteve të rrugës. Sistemi gjithashtu nuk mund të ngadalësojë mjaftueshëm në rast të frenimit të papritur të
automjeti përpara ose nëse një mjet i tretë ulet në rrugë. Nëse keni dyshime, konsultohuni me tregtarin / shpërndarësin tuaj Mitusbishi Motors për më shumë detaje.
– LDW: sistemi i Paralajmërimit të Largimit të Lane nuk është i dizajnuar për të kufizuar rreziqet për shkak të zhvendosjes së vështrimit (për t’u kushtuar vëmendje anëve, shpërqendrimeve, etj.), Pamjes së dobët të shkaktuar nga moti i keq etj. Është dizajnuar për të zbuluar korsinë me shpejtesi rreth 65 km / h ose me te larte. Është e domosdoshme që të manovroni timonin drejt dhe të vini me kujdes. Sistemi nuk mund të zbulojë korsinë saktësisht në disa rrethana. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– AHB: sistemi aktivizohet me një shpejtësi rreth 40 km / h ose më të lartë dhe çaktivizohet me shpejtësi më të ulët. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– BSW: funksionet e zbulimit dhe të kontrollit të Paralajmërimit të Vendit të Verbër [BSW] janë vetëm plotësuese dhe nuk sinjalizojnë automjetet në pikat e verdha në asnjë situatë. Rekomandohet të mos mbështeteni vetëm në këtë sistem gjatë vozitjes. Monitorimi i zonës së verbër mund të mos funksionojë normalisht, në disa raste, në varësi të trafikut, motit, kushteve të sipërfaqes rrugore dhe pranisë së pengesave. Shoferët janë plotësisht përgjegjës për drejtimin e tyre të sigurt. Vala e radarit grafik përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk përfaqëson aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– RCTA: mos u mbështetni vetëm në sistemin e kontroillit të pasëm të trafikut (RCTA), i cili mund të mos zbulojë të gjitha mjetet që lëvizin në kushte të caktuara. Shoferët janë plotësisht përgjegjës për drejtimin e tyre të sigurt.
Vala e radarit e paraqitur grafikisht, përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk përfaqëson aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– UMS: aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të sistemit të [UMS] janë shtesë dhe nuk lejojnë parandalimin e përshpejtimit të pasaktë në të gjitha rrethanat. Ne rekomandojmë miratimin e një stili të sigurt drejtimi (ngarje), i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. Për të shmangur që kontrolli i fuqisë motorike të furnizuar nga UMS është një pengesë gjatë guidimit (ngarjes) normale kur udhëtojnë në sipërfaqe të pabarabartë, sistemi automatikisht çaktivizohet dhe një mesazh UMS OFF shfaqet në panelin e instrumenteve kur funksionet e FCM ose ASC nuk janë aktive. Asnjë funksion nuk e ndalon automjetin plotësisht nëpërmjet frenimit automatik. Mjeti mund të lëvizë ngadalë në të dyja anët dhe prapa edhe kur fuqia e motorit është rregulluar. Sistemi i zbulimit mund të mos punojë në rastet e pengesave të grilave ose skajeve të mprehta që nuk pasqyrojnë në masë të mjaftueshme ultratingullin. UMS nuk përfshin një funksion që e mban automjetin të palëvizshëm. Është në dorën e shoferit të ndalojë mjetin duke shtypur pedalin e frenimit siç kërkohet nga kushtet e drejtimit. Vala e sensorit grafikisht me ultratinguj përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk përfaqëson aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shikoni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
NGA JASHTË
Mos e merrni një OUTLANDER nëse dëshironi të kaloni pa u vënë re. Me pamjen e tij mbizoteruease, nga pjesa ballore vendimtare, deri te pjesa e pasme tërheqëse, ju do të tërhiqni vështrime kudo që të shkoni.
Kabine rerzistente
Një pamje mbreslënëse që të bën ta mbash mënd
Çdo centimeter i kësaj makine është menduar me kujdes, që nga grila e kromuar e ristilizuar perpara, tek dritat LED që vendosura bukur me elementet përreth. Kjo lejon që Outlander të ketë një pamje për t’u patur zili.
BODYWORK POSTERI
Një vështrim i ndikimit që del
Çdo pëllëmbë e kësaj makine është menduar me kujdes, me grilën e kromit që restyled në front dhe rear LED dritat që përzier mirë me elementet përreth. Kjo lejon që Outlander të ketë një qëndrim për t’u patur zili.
NJE PERZIERJE E MBROJTJES DHE PERFORMANCES
Mburoja Dinamiake
Pjesa ballore ekskluzive e automjetit u pagezua “Mburoja Dinamike”. Jo vetëm që e kornizon pjesën e përparme të makinës me linja agresive, por përmirëson si imazhin edhe aerodinamikën. Kjo sjell një mbrojtje maksimale si për makinën dhe pasagjerët e saj.
ZOTERIT E RRUGES
Fenerët LED me funksionin e vetënivelimit
Funksioni i vetë-nivelimit korrigjon fenerët në bazë të ngarkesës, përshpejtimit dhe frenimit. Në këtë mënyrë ata gjithmonë do të ndiçojnë aty ku duhet.
DERA E BAGAZHIT ME HAPJE ELEKTRIKE
Ngarkim dhe shkarkim më i lehtë
A keni provuar ndonjëherë të hapni derën e automjetit tuaj me duart e mbushura me çanta apo ngarkesa? Ne e dimë se çfarë do të thotë. Kjo është arsyeja pse dera elektrike e OUTLANDER ju ofron tre opsione: mund të përdorni telekomandën, një buton në pult, ose një buton tek doreza e derës për ta hapur dhe mbyllur atë.
FUSHE PAMJA GJITHMONE E QARTE E PASTER
Senzori i Shiut dhe dritave
Regulloni në mënyrë të vazhdueshme frekuencen e fshirëseve të xhamait nëse shiu intensifikohet ose kujtohuni që të ndizni dritat kur bie muzgu i natës, është e bezdisëshme. E pra, nga sot ju nuk keni më nevojë: sensorë që zbulojnë sasinë e shiut dhe dritës dhe pastaj automatikisht aktivizimin wipers ose dritat sipas nevojës. Kështu që mund të përqendroheni 100% në drejtimin e mjetit.
HAPJA E MAKINEA DUKE I QENDRUAR PRANE
Hapja me tlekomande
Senzoret e integruar ne makine njohin celesin kur eshte prane , qe eshte ne xhepin apo ne canten tuaj. E gjitha cfar duhet te beni eshte te shtypni butonin tek doreza e jashteme e deres. E kemi eleminuar edhe per ndezjen apo fikjen e motorrit, mjaft te shtypni butonin ne kroskot.
FUQI TERHEQESE
FUQI TERHEQESE IMPRESIONUESE
Me versionin e benzinës të OUTLANDER ju mund të tërheqni një peshë tërheqëse të frenuar prej 1.600 kg, ideale nëse dëshironi të transportoni një rimorkio ose një rimorkio të ngarkuar.
SIGURIA
Për sa i përket sigurisë, Mitsubishi nuk është shaka.
Outlander krenohet me pajisje të shumta të sigurisë
të kombinuara me frena dhe drita që performojnë më mirë
dhe një brendshme të sigurt për të mbrojtur ju si drejtues dhe pasagjeret tuaj.
SISTEMI PARANDALIMIT TE AKSIDENNTIT PERPARA
Më i sigurtë në rast të një përplasje
Përmes një kombinimi të kamerave dhe radarit lazer, sistemi FCM vlerëson distancën dhe shpejtësinë në lidhje me automjetin përpara. Nëse zbulon një rrezik përplasjeje, lëshon një sinjal akustik dhe automatikisht ngadalëson automjetin deri ne ndalim.
SISTEMI I KONTROLLIT TË SHPEJTËSIS DHE DISTANCËS [ADAPTIVE CRUISE CONTROL (ACC)]
Gjithmonë në distance të sigurtë
Sistemi përdor një radar për të mbajtur një distancë të sigurt me automjetin përpara. Në rast të ngadalësimit ose ndalimit të automjetit përpara, ACC zvogëlon shpejtësinë ose ndalon automjetin automatikisht, duke ofruar siguri dhe paqe më të madhe, veçanërisht në rast të ngadalësimit të trafikut.
PARALAJMERUESI PER NDRRIMIN E KORSISE
Ju paralajmëron në rast devijimi nga korsia.
Ky funksion inteligjent do të shfaqë një shenjë paralajmëruese në ekranin e kroskotit kur automjeti del nga korsia, kuj nuk keni aktivizuar treguesit e drejtimit (pra ne momentin qe nuk e keni ndezur sinjalin e nderrimit te korsise).
DRITAT E GJATA ME FIKJE AUTOMATIKE
Ato ndizen dhe fiken automatikisht
Për ta bërë drejtimin gjatë natës më të lehtë, dritat e gjata çaktivizohen automatikisht nëse arrin automjet perballë. Pasi kalon automjeti, ato janë rindezur, duke lejuar që shoferi të heqë duart nga timoni për t’i rindezur ato manualisht.
PARALAJMËRIMI I KËNDIT TË VDEKUR [Blind Spot Warning BSW]
Mjaft me kënde të vdekur
Ky funksion përdor ndjensorët radar për të zbuluar automjetet në këndet e vdekura. Nëse do të ndryshoni korsinë dhe sistemi zbulon praninë e një automjeti, një dritë me shenjë treguese do të ndizet në pasqyrën e jashtme në anën që doni të spostoheni (atë më të afërt me rrezikun), dhe do të lëshohet një sinjal akustik.
NJOFTIM KUNDER PERPLASJES DUKE ECUR MPRAPA (INDJETRO)
Ecje mbrapsht me siguri të plotë
Nëse sensorët e radarit në prapakolp e zbulojnë një automjet që afrohet pasi të jetë futur marshi i ecjes mbrapsht (indjetro), te ekrani me shumë funksione do të shfaqë një mesazh, si dhe do të lëshojë një sinjal akustik, ndërsa një shenjë treguese do të ndizet në të dy pasqyrat e jashtme.
SISTEMI I MONITORIMIT RRETH E PERQARK (UMS)
Parkimi nuk ka qenë kurrë më i lehtë
Për të ndihmuar në shmangien e përplasjeve gjatë parkimit, lëshohet një sinjal akustik dhe shfaqet një paralajmërim nëse sensorët e përparmë ose të pasëm zbulojnë një pengesë afër. Përshpejtimi kontrollohet gjithashtu nëse pedali i përshpejtuesit
KONTROLLI I STABILITETIT AKTIV ASC
Siguri maksimale fale (ASC)
Sistemi i Kontrollit të Stabilitetit Aktiv kombinohet me sistemin 4WD për të ofruar një stabilitet edhe më të madh. Ai përdor sensorë të integruar për të analizuar lëvizjet e automjetit dhe për të zbuluar lëvizjet e paqëndrueshme. Nëse rrotat humbasin kontrollin në sipërfaqet e rrëshqitshme ose në kthesë, sistemi ASC rregullon automatikisht fuqinë e motorit dhe zbaton forcën e frenimit në rrotat e duhura, duke ndihmuar në ruajtjen e kontrollit dhe për të shmangur rrëshqitjen. Funksioni i kontrollit të tërheqjes frenon rrotat që kanë humbur kontrollin për të siguruar një nisje të qetë dhe përshpejtim linear.
NDIHMESI I NISJES NE MALORE
Asnjë tërheqje në pjerrësi
Sistemi HSA lehtëson nisjen edhe në ngjitjet më të larta, duke parandaluar që automjeti të rrëshqasë mbrapa. Kur sistemi zbulon një pjerrësi, frenat hyjne ne funksion automatikisht derisa të shtypet pedali i nxituesit (gazit).
KABINA E PERFORCUAR NE PIKAT DELIKATE NEPERMJET (RISE)
E mbështjellë në një guaskë mbrojtëse
OUTLANDER u ndërtua duke përdorur teknollogjinë më të përparuar të projektimit të kabinës “Reinforced Impact Safety Evolution” . Struktura është përforcuar në pikat kritike në mënyrë që të kanalizojë dhe thithë energjinë në rast të një përplasjeje të fortë, duke maksimizuar sigurinë e pasagjerëve në situatat më kritike.
SISTEMI ME 7 AIRBAG
Mbrojtje për të gjithë
Për sigurinë maksimale të pasagjerëve në rast të një përplasje, OUTLANDER është i pajisur me një sistem 7 airbag. Pushuesit e sediljeve të përparme mbrohen nga airbagët e përparmë dhe një airbagu shtesë i gjurit në anën e shoferit për t’i mbrojtur ato në rast të një aksidenti. Në rast të një përplasjeje anësore, pasagjerët e sediljeve të përparme mbrohen me airbag anësorë ndërsa të gjithë pasagjerët mbrohen nga nje rrjesht airbag-ësh si perde që shtrihen përgjatë të dy radhëve të sediljeve.
Shënim:
Opsionet mund të ndryshojnë në varësi të tregut. Imazhet, ngjyrat dhe veçoritë janë thjesht treguese. Më shumë detaje në rishitesin local të MITSUBISHIT.
– Sistemi i 7 airbag-ëve është opsional. Pajisjet mund të ndryshojnë nga imazhet e paraqitura. Airbag-ët përfshihen në sistemin shtesë të frenimit (SRS). Për të zvogëluar rrezikun e dëmtimit të shkaktuar nga një shpërthim i airbag-ëve, gjithmonë vendosni rripin e sigurimit, mbani një pozicion të ulur me shpinën drejt në qendër të sediljes, pa u mbështetur në derë. Deri në moshën 12 vjeç, fëmijët duhet të zënë vendet e pasme duke përdorur sistemet e duhura të uleseve apo mbështetëseve. Asnjëherë mos vendosni një karrige fëmijësh në sediljen e përparme përballë në drejtimit të kundërt me levizjen. Për më shumë informacion, referojuni manualit të përdoruesit dhe udhëzimeve të dhëna me sistemin e kufizimit të fëmijëve.
– Sistemi i kontrollit të stabilitetit ASC: aftësia e kontrollit të ASC është thjesht opsion shtesë. Rekomandohet të aplikoni një stil të sigurt drejtimi, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këto funksione. Për 4 rrotat përdorni modelin (marken dimensionin dhe lulen e profilit) e njëjtë të gomave. Mos instaloni në automjete me paisje me kapacitet të kufizuar jo origjinale. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i ndihmësit të nisjes në malore – HSA: përdorimi i Hill Start Assist [HSA] nuk përjashton përdorimin e një stili të sigurt të drejtimit. Shmangni mbështetjen ekskluzivisht në pajisje kur jeni duke drejtuar mjetin në rrugë të përpjetë. Duke aplikuar një presion të fortë në pedalin e frenave, ose në rastin e sipërfaqeve rrugore veçanërisht të pjerrëta ose të rrëshqitshme, automjeti mund të lëvizë prapa. Funksioni nuk është krijuar për të mbajtur frenimin e automjetit përpjetë për më shumë se 2 sekonda. Sistemi nuk përbën një alternative për të punuar pedalin e frenave për ta mbajtur automjetin të palëvizshëm. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i njohjes së rrezikut të përfshirjes në përplasje nga përpara – FCM: OPSIONI i sistemit me aftësinë e zbulimit apo të njohjes dhe kontrollit të situartës së rrezikshme për tu përfshirë në një aksident apo përplasje (FCM) është shtesë dhe nuk parandalon 100% përfshirjen në të gjitha rrethanat. Rekomandohet të përdorni një stil të sigurt drejtimi, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. Sistemi FCM funksionon në prani të një automjeti para veturës tuaj. FCM është krijuar gjithashtu për të zbuluar këmbësorët, por në disa rrethana mire funksionimi i tij mund të dështojë. Frenimi automatik aktivizohet, në prani të një automjeti, i cili është duke lëvizur me shpejtësi midis rreth 5 km / orë dhe 80 km / orë dhe, në prani të një këmbësori, midis rreth 5 km / orë dhe 65 km / orë. Sistemi FCM nuk parashikon mirëfunksionimin apo mbajtjen e frenave në funksion të plotë mbas ndalimit, prandaj frenat lëshohen rreth 2 sekonda pas ndalimit. Për të parandaluar rifillimin e lëvizjes së automjetit, shoferi duhet të mbajë te shtypur pedalin e frenave. Në disa raste, sistemi FCM mund të mos funksionojë në momentin e ndërhyrjes së shoferit për të shmangur ndodhinë, për shembull duke drejtuar ose vepruar me pedalin e përshpejtuesit (pedalin e gazit). Nëse dyshoni, kontaktoni rishitësin tuaj lokal te Mitsubishi Motors për më shumë detaje.
– Sistemi i Kontrollit të shpejtësisë dhe distancës – ACC: Aftësitë e zbulimit dhe kontrollit të ACC janë thjesht shtesë. Ne rekomandojmë përdorimin e një stili të sigurt të drejtimit, i cili nuk bazohet ekskluzivisht në këtë sistem. ACC mund të mos aktivizohet në disa rrethana. Sistemi mund të mos zbulojë saktë situatën reale për shkak të llojit të automjetit përpara dhe karakteristikave të tij, motit dhe kushteve të rrugës. Sistemi gjithashtu nuk mund të ngadalësojë mjetin aq sa duhet, në rast të frenimit të papritur të automjetit përpara, ose nëse një automjet i tretë ju pret rrugën. Nëse dyshoni, për më shumë detaje konsultohuni me perfaqësuesin / rishitësin tuaj local të Mitusbishi Motors.
– Sistemi i paralajmërimit të daljes nga korsia – LDW: sistemi i paralajmërimit të daljes nga korsia nuk është i projektuar për të kufizuar rreziqet për shkak të zhvendosjes së shikimit (për t’i kushtuar vëmendje anëve, shpërqendrimit, etj.), Deri tek dukshmëria e dobët e shkaktuar nga moti i keq, etj. Ai është krijuar për të zbuluar korsinë. me një shpejtësi prej rreth 65 km / orë ose më e lartë. Shtë thelbësore të manovroni drejtimin e timonit dhe të drejtoni me kujdes. Sistemi mund të mos e zbulojë korsinë saktësisht në disa rrethana. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i ndezjes automatike te dritave te gjata AHB: sistemi aktivizohet me një shpejtësi prej rreth 40 km / orë ose më i lartë dhe çaktivizohet me shpejtësi më të ulët. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.
– Sistemi i paralajmërimit të këndit të vdekur BSW: funksioni i kontrollit i zbulimit dhe paralajmërimit të këndit të vdekur BLIND SPOT WARNING (BSW) është vetëm plotësues dhe asnjë automjet në ardhje nuk mund të sinjalizohet në çdo situatë. Rekomandohet të mos mbështeteni ekskluzivisht në këtë sistem gjatë manovrimit për ndërrimin e korsisë. Funksioni i BSW mund të mos funksionojë normalisht, në disa raste, në varësi të trafikut, motit, kushteve të sipërfaqes së rrugës dhe pranisë së pengesave. Drejtuesit janë plotësisht përgjegjës për manovrimin e sigurt të mjetit të tyre. Paraqitja grafike e valëve të radarit përdoret vetëm për qëllime ilustruese dhe nuk paraqet aplikimin efektiv të sensorit. Për më shumë informacion, shihni manualin e përdorimit dhe mirëmbajtjes.